dilluns, 25 de maig del 2009

Aurë alaseva hehtala 2009 (Dia de l'orgull friki 2009)



Ja se que darrerament, sis mesos, estic inactiu, però avui és dia de joia i celebració i suposo que algú fins i tot es sorprendrà de llegir-me després de tant de temps. Celebrem el dia de l'orgull friki i com a bon representant d'aquest grup us demostraré el meu domini del Quenya, l'idioma que Tolkien va inventar i després va vestir amb la seva obra literària (i no a l'inrevés com molta gent creu).
Us he escrit un senzill haiku (el meu quenya tampoc és cap meravella...) dedicat a tots els frikis!

Haiku Quenyanen:

Onna hehtala,
nwalka morna ambaren
nai hira sikil


Èsser friki,
cruel i fosc destí
tan de bò trobis la llum

11 comentaris:

ressaince ha dit...

hahahha..
nice poto...
hahaa

Gustau Moreno ha dit...

Brutal!

novesflors ha dit...

Uau, m'alegre de tornar-te a llegir.

Dani ha dit...

Uooo!! Què bo, què bo. Com t'ho has currat.

Jacme ha dit...

un haiku en quenya! excel·lent!!!!! de llarg el post més poètic de tot el Dia!!!!

ara per l'any vinent n'hauràs de fer un en khuzdul o klingon...

:D

Arcangelo ha dit...

Tan previsor fou Tolkien d'incloure la paraula friki als diccionaris de quenya?
Sis mesos per tres versos... No surt a compte, això, eh?

Kurai Sawada ha dit...

Que puto amo ets!!! XDDDDD

Mondhell ha dit...

O_o
Entiendo mejor al Bokochano cuando habla que a tí...

Anònim ha dit...

Aixo ha sigut un cortaypega


Condesa

Accídia ha dit...

"Aixo ha sigut un cortaypega


Condesa"

Aha... mmmm... Ah, sí? M'ho pots demostrar?

Bé, de fet la foto sí. "As usual" i tal com posa al final de la pàgina "Els drets de les imatges pertanyen als seus respectius propietaris"

El text és meu. Mai he "cortapegat"(per seguir amb la teva nomenclatura) res de text sense mencionar-ne les fonts.

Sento decebre't. XD!

Anònim ha dit...

Vale home vale
Vaia rollo m'has futut!

Condesa