divendres, 24 d’agost del 2007

La fantasma de les rotondes

Fa uns dies em vaig trobar amb un camioner amic i em va contar un relat sorprenent. Tots recordem que no fa encara un any un parell de noies que exercien l’ofici més vell del món a les rotondes de les nostres terres van aparéixer assassinades a sang freda. Doncs aquest noi afirma haver pujat al seu camió una d'aquestes i m'ho va contar.

Venia de la Jonquera al polígon de Tortosa a descarregar. Eren les dues de la matinada i fins les set no em descarregarien, i entrant per una rotonda vaig veure una xica rossa molt aseada i vaig pensar que ja sabia com pasaria l’estona que quedava... el sexe sempre feia passar el temps més ràpid.

La vaig pujar i el preu em va semblar raonable. Em va dir que sabia un lloc apropiat per a aturar el camió, discret i tranquil. A mi, com que tant me’n fot, vaig fer cap a on ella m’havia indicat. Era un descampat darrera d’una nau industrial que pareixia abandonada i on la llum de la lluna no hi tocava; era fosc, era perfecte.

Vaig preparar el llitet de la cabina, i em vaig començar a traure la roba. Ella es va començar a desvestir i de sobte vaig veure que tenia dos talls oberts a l’alçada del pit, però no hi sortia sang. Mig asustat li vaig preguntar què era allò, si era alguna malatia o res dolent. Em va contestar que aquestes ferides l’havien matat feia un any, ferides d’un camioner i que en conseqüència ella es venjaria devorant les ànimes de tots els camioners que trobés. I ho va fer.

I així, benvolguts lectors, és com el meu amic va arribar aquí, a l’infern.

Camions solitaris en paratges ocults amb tota la càrrega intacta i ni rastre del conductor... les noies de la rotonda! Bon profit noies!

5 comentaris:

Mondhell ha dit...

Coña!! Estre los espíritus de la curva y ahora las de las rotondas es normal que haya atascos....Si es que las carreteras se colapsan de fantasmas!!(a parte de los que llevan cochazos que valen como pisos y conducen como les da la gana, que son todavía más fantasmas)

Anònim ha dit...

((O_O)) l'altre dia nant a kurrar al poligon en vai veure un camio amb circunstancies similars.... TT_TT kin mal rotllo.

x cert, si ets caminonera lesbiana, aixo tmb pasa o nomes es vengen dels caminores?! eh eh!?!? x curiositat!

XDDDDD

Jesús M. Tibau ha dit...

El més estrany és que si el camió està bandonat no li hagin foto el radiocasset

losimo ha dit...

Jiiiiiicc!!!! Trau-te la perea dels dits i fot-li al teclat amb lo meme que t'he assignat.
Bueno... si vols! Vaaaa fes-loooo ;)

Les preguntes al meu bloc.

Anònim ha dit...

Jo tenia entés que estes de les rotondes de "xuclar" ne saben un rato llarg. Lo que no sabia era que poguessin xuclar tant com per a extreure't l'ànima... O.o'

Ara bé, la meua pregunta és: si els camioners es posessin un aspirador pel cul durant "l'operació", podrien aturar el procès?